Momentul în care informațiile stocate în diferite tabele Excel uriașe, si complicate au ajuns la un nivel neacceptabil, iar meetingurile de a înțelege acele date consumau timp și efort pretios, inginerii de la Nissan au optat la eficientizarea procesului de mentenanță în fabrici și la o transformare digitala prin care au scăpat de tabelele gordiene, redundanța ședințelor de sincronizare și comunicarea ineficiente
Monday – aplicația productivității echipei tale
În această serie de articole ne vom focusa pe navigarea ta în jurul aplicației Monday.com, care funcționează ca un Work OS (Sistem de Operare de Lucru). Monday este o platformă cloud, care acționează ca un spațiu digital comun pentru echipa ta, de la execuție la planificare, dotată cu o gamă de instrumente care permit munca productivă pe toate palierele afacerii, de la relația cu clienții la planificarea producției, astfel încât butonul Done (Finalizat) să fie apăsat întotdeauna cu ușurință și satisfacție.
Complexitatea procesului de mentenanță și consecințele nedorite ale acestuia
Provocarea în această cauză, întâlnită la Nissan, este complexitatea proceselor pe mai multe nivele a departamentului de mentenanță. Întreprinderea fiind una din industria automobilă, activitățile de project management necesită mult timp și atenție. Pe lângă operațiunile zilnice, fabrica efectuează anual două opriri de mentenanță, restaurare, schimbări, modernizări și alte lucrări care necesită mult timp.
Inginerii Nissan implicați în planificarea și derularea acestor perioade de oprire, se bazează în mare parte pe foi de calcul și au identificat următoarele, ca fiind cele mai importante provocări:
-
- Muncă dublată și timp pierdut
-
- Departamente izolate, cu vizibilitate și comunicare limitată
-
- Meetinguri îndelungate de sincronizare și lanțuri lungi de e-mailuri
-
- Colectarea manuală a datelor prin rapoartele de proiect
Tommy, managerul de inginerie, trebuia să găsească o soluție printr-un software puternic care permite tuturor colegilor implicați să deruleze proiecte și inițiative de amploare într-un mod mai eficient.
Cheia era în biroul alăturat
Soluția, a venit prin sistemul de operare „Work OS” de la monday.com care a fost prezentat lui Tommy de către unul dintre inginerii coordonatori ai echipei Nissan care deja utiliza aplicația în cadrul departamentului său.
În urma unui feedback excelent, Tommy a decis să implementeze această aplicație și în departamentul pe care îl conducea. După integrarea acestuia, departamentul și toate părțile interesate au resimțit imediat beneficiile acestuia:
„Monday.com ne permite să ne centralizăm munca într-un spațiu de lucru unificat. Impactul nu se limitează la nici o funcție, ci se resimte la nivelul întregii fabrici. De asemenea, reduce munca fără valoare adăugată și încurajează colaborarea interfuncțională.”
Tommy Thrasher
Manager Inginerie, Departamentul Tehnologie de Producție Avansată – Nissan Motor Corporation
Uneltele potrivite duc la recolte mai bogate
Beneficiile concretizate în urma punerii în practică a aplicației monday.com la Nissan Motor Corporation se numerotează prin:
-
- Obținerea unei perspective de 360° asupra unei perioade de mentenanță vizualizate cu diagrame Gantt și tablouri de bord
-
- Gestionarea ușoară a noilor cereri de proiect cu formularele monday.com
-
- Reducerea riscurilor cu notificări automate în timp real
-
- Colaborare interfuncțională perfectă prin actualizări și menționări (@)
-
- Alocare fără efort a resurselor – știind cine este disponibil și cine nu
-
- Urmărirea și monitorizarea proiectelor de oriunde, cu aplicația mobilă monday.com
-
- Prognozarea precisă a resurselor și a nevoilor financiare pentru proiectele viitoare
Rezultatele cele mai importante întâlnite în urma implementării aplicației monday.com la Nissan Motor Corporation au fost cele financiare. Ele sunt prezentate în următorul tabel:
Devino si tu digitalizat! Pentru suport în eficientizarea mediului digital al afacerii tale, experții noștri de la Innovative Baseline sunt la doar un click distanță de la tine.
Author